Veelgestelde Vragen
Ik heb een artikel besteld wanneer kan ik mijn pakket verwachten ?
Wij streven ernaar je bestelling binnen 1 werkdag te leveren, onder voorbehoud van externe vertragingen. Tijdens SALE periodes, acties, feestdagen of weekenden kan de levertijd enkele dagen langer zijn.
Een artikel wat ik recentelijk heb gekocht wordt nu voor een lagere prijs aangeboden
Heb je recent iets gekocht bij ons en is de prijs verlaagd? Neem contact op met de klantenservice voor een mogelijke compensatie. Vermeld je ordernummer en artikelnummer.
Wat zijn de bezorgkosten
De bezorgkosten bedragen €6,95 per bestelling. Als je een product wilt retourneren, bedragen de retourkosten €3,95. Houd er rekening mee dat deze kosten van toepassing zijn op alle bestellingen en retourzendingen, ongeacht de reden voor de retour. We streven ernaar je bestelling binnen 1 werkdag te leveren, onder voorbehoud van externe vertragingen. Tijdens SALE periodes, acties, feestdagen of weekenden kan de levertijd enkele dagen langer zijn
Hoe meld ik een retour aan
Om een retour aan te melden, stuur je ons een WhatsApp-bericht of een e-mail naar info@ivya.nl met je naam en ordernummer, en als onderwerp "RETOUR". Je hoeft geen aparte label te gebruiken of een andere verpakking. Stop de artikelen terug in de originele verpakking en meld het aan bij een PostNL-punt. Het oude label wordt gebruikt voor de retour.
Zijn de afbeeldingen van de producten bewerkt?
Onze foto's zijn onbewerkt en tonen de exacte pasvorm van onze kleding. We werken uitsluitend met onze eigen modellen in onze eigen studio.
Ik heb een klacht waar kan ik terecht
Heb je een klacht? We helpen je graag! Je kunt ons bereiken via WhatsApp, e-mail of door een bericht te sturen op social media.
Hebben jullie een fysieke winkel?
We hebben geen fysieke winkel; onze producten zijn uitsluitend online beschikbaar.
Zijn jullie ingeschreven in Nederland?
Wij zijn een Nederlands bedrijf met onze hoofdvestiging in Hasselt (NL), ingeschreven bij de KvK onder nummer 94139156.